21 augusti

Halloj fina ni!

Nu är jag hemma från skolan, idag hade vi "motivationsdag" i skolan. Först var det en kille som ade föreläsning om drömmar och mål, sen hade vi grupparbeten och sade upp egna drömmar och mål. Låter knäppt, men det var faktiskt väldigt intressant! Kan ju dela med mig av mina mål;

  • Komma in på naturbrukslinje
  • Ta ett sabbatsår och jobba utomlands hos en duktig ryttare, gärna Tyskland eller Holland
  • Sedan plugga vidare till veterinär eller hippolog, funderar starkt å att bli unghästutbildare!
  • Starta eget
Lite av mina drömmar och mål i livet, vad har ni för drömmar och mål?

Snart ska jag bege mig till stallet, har massa att fixa och packa, imorgon är det ju äntligen tävling igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg