Duktig Stella

Ojoj vad duktig lilla Stella var idag! Skrittade och travade utan longerlina idag. Sen gick vi ut i skogen en bit och hon fick trava över en liten stock några gånger. Sen blev det dock lite problem, för hon ville inte sluta rida! Haha =)

Sen red jag Doris en liten "kortis" hon var riktigt fin, travade henne för första gången idag efter hältan. Hon var supermjuk och lydig. Imorgon blir det nog en liten lätt galopp! =)

Nu ska jag bara smälta middagen lite, sen ska jag gå ut och jogga och sen blir det tv-mys. förresten ang. frågorna, svaren kommer imorgon så fråga, fråga, fråga på nu! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Nej , det är skit svårt , men asså min kompis hjälpte mig , och det var komplicerat : / <3

2009-08-17 @ 21:46:13
URL: http://varldenspriscilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg