Länge sen!

Hejhej bloggen!

Nu ska jag börja starta upp bloggen igen! Har inte haft så mkt motivation tidigare men nu jäklar ! (;

Iaf idag höll jag ridlektion igen. Har ett litet sommarjobb, det är två tjejer; Stella & Alice, som vill rida lite nu på sommarlovet och eftersom att dem egentligen bor i Iran (!) så har deras sommarlov precis börjat och dem kommer spendera det här i Sverige så jag kommer fortsätta med det även när jag går i skolan, härligt att känna lite pengar! Trasan sköter sig super, jättelugn och fin, snutt <3

Och Doris ä halt, på båda fram tror vi, men hon är inte svullen eller varm och vi har böjt alla ben och sprungit och ingenting syns. Troligen har hon vrickat sig eller nåt i hagen. Fast tycker dock att ded blir bättre för varje dag som går så det är ju jätteskönt =)

Nej nu ska jag försöka fixa lite med in design här, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg