Tips

Fixat en ny kategori; Tips, där jag kommer tipsa om allt från övningar till produkter. Ska försöka lägga in ett tips i veckan.

Jodopax Gel



Tröttnat på att späda ut jodopaxen och badda över såren?
Nu finns det en gel som är användningsklar och man applicerar den på såret, denna bildar då en hinna som skyddar från smuts m.m. Tycker själv den funkar jättebra, såret är bättre redan dagen efter, och det tar inte mer än 5sek att sätta på den. Kommer inte ihåg priset, men runt 80-120kr kan jag tippa på? Finns i dem flesta välsorterade butikerna.
Mitt betyg;

Och en liten bild hur den ser ut på;


Ha en fin kväll nu sötisar!

Kommentarer
Postat av: Lina Renström

Jag andvänder oxå sånt & det är verkligen jätte bra :)

2009-08-11 @ 09:48:42
URL: http://ridsportlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg