Dagens ridpass

Red Trasan på förmiddagen, det var skitkallt, -15 ungefär, brrrr! Men klädde på mig ordentligt och jag frös faktiskt bara om fötterna när jag red.
Red på vanligt tvådelat tränsbett och satte på en gummisnodd. Red lite längre idag än vad jag gjorde i förrigår, ville utforska ridvägarna här, dem var superfina! Finns en jättelång traktorväg som är säkert minst 3km lång, perfekt att cantra på! Började med att skritta fram i ca 10 min, kände även igenom henne med lite sidvärtes övningar, hon lyssnade jättebra. Sen joggade vi ungefär 5min i rund och låg form. Sedan tog vi en rejäl lång sträcka och bara cantrade, hon var så himla fin!! Trampade under sig super med bakbenen och fick en jättefin frambensaktion. Hon var verkligen i "uppförsbacke" idag, hoppas det håller i sig! =)

På min sida så har jag gjort 50 situps, ska göra 50 till innan jag går och lägger mig. Har även pulsat upp och ner för backen i hagen, haha! Men måste säga att det var redigt tungt efter att tag :p
Imorgon ska jag handla julklappar och gå på ikea så vi tar det som en powerwalk, lär ju gå ganska många steg då!

Hur har ni haft det idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg