Dagens ridpass

Red ut Trasan med mamma och Giggen. Vi red en liten runda på 30 min. Lite kravlöst bara, travade och galopperade lite i lång och låg form. Klättrade lite också. Hon var pigg och glad!
Ska alldeles strax gå ut och klippa henne, äntligen säger jag bara! Ska bli skönt och få bort den långa pälsen, hehe :p Hann tyvärr inte fota stallet idag, tog så lång tid att smörja och jag har fortfarande grejer kvar. Men imorgon kväll får ni hålla utkik här i bloggen då jag kommer ha en bloppis här! Har hittat massa grejer nu när vi flyttade som jag känner att jag inte har någon användning för. Kommer bla. sälja 3 sadlar, 2 dressyr och 1 allround, schabrak, massvis med sadelgjordar, benskydd, förbyglar, ridbyxor m.m.

Ska försöka ta före och efter bilder på klippningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg