Favoritbloggar

Fick ett mail härom dagen av en som undrade ifall jag kunde skriva upp mina favoritbloggar, och visst kan jag det!

Isa Hjortsäter: Grym blogg! Många bra övningar, fina bilder. Hon är snäll och har en superfin ponny och hon har grym smak när det gäller utrustning kan jag lova! ;)

Mikaela Zimdahl: Jag som många andra gillar även Mikaelas blogg. Superfina bilder och en superduktig ryttare, stor förebild för yngre!

Mathilda Jansson
: Rolig blogg med mycket uppdatering. Superfina hästar har hon också. =)

Freja Lindskog: Ojoj vilken underbart bra blogg! MKT intressanta och läsvärda inlägg. Den här tjejen vet vad hon sysslar med!

Isabella Nilsson: Lite blandad blogg, men ganska mkt hästrelaterad. Grymt fina ponnisar har hon. Värd att läsa!

Så det var nog dem! Vilka är era favoritbloggar?

Kommentarer
Postat av: Niicka

fin blogg=)

2009-12-26 @ 22:52:37
URL: http://threeonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg