Julbilder

Hej igen!

Nu ska jag så smått försöka få igång bloggen igen, till en början blir det nog tyvärr bara ett inlägg om dagen. Har fullt upp här med att packa upp alla grejer!
Idag var det i alla fall superfint väder här nere i Perstorp. Just ja, har ju inte berättat vart jag flyttat än, men det är Skåne jag har flyttat till! =) Underbart, mycket träningar och massvis med träningar finns det här nere.

Fotade lite "julbilder" i snön idag;











Så, det var några av bilderna! =)
Nu är det dags för pannkakor sedan ska jag fortsätta packa upp allt..

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha söööt

2009-12-18 @ 11:33:45
Postat av: emilia

Åh vad rolig blogg! Jättefina bilder har du, din ponny ser extremt söt ut :D

2009-12-27 @ 16:30:00
URL: http://baraponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg