Tretorn Advance

Tänkte ta och utvärdera de populära och omtalade tretornstövlarna! =)



Ridstövel Tretorn Advance
ny innovativ ridstövel i microfiber för optimal slitstyrka och komfort!
Extremt lätt och under-hållsfri!
* Variabel snabb-snörning * Vatten-avstötande ovandel i tunn och smidig micro-fiber, Darma 1300
* Förstärkt fotdel och insida i microfiber, Darma 1400 för maximal slitstyrka och friktion * Helfodrad med mjukt kalvskinn * Gång-veck i fotdelen för ökad flexibilitet * Vridstyv hålfot och häl * Grepp-säker sula av natur-gummi * Komfort mellansula för stöt-dämpning och komfort
* Sporrskydd för drag-kedjan i hälen * Hälla för enkel pådragning



Detta är nog de skönaste ridstövlarna som någonsin existerat! Man känner knappt att man har dem på sig, och de bästa är att de känns så redan första gången man sätter på sig dem. Man behöver alltså inte gå runt med dem hela tiden för att dem ska bli mjuka. Många säger att blixtlåset går sönder hela tiden, detta har dock aldrig hänt mig och jag har haft mina i nästan ett år nu. Och ändå rider jag med dem i princip varenda dag. Då är det ju ett stort plus att man får byta ut dem till ett par nya igen vid uppvisande av kvitto.

Ca.pris: 2999 - 3999kr (nu när det har kommit ut nya tretorn så kostar dem 2999kr på de flesta ställen)

Mitt betyg (av max 5):
Många skulle nog inte sätta fullpoäng, men mina har ju faktiskt inte gått sönder!




En bild med dem på;



Köpställen: Bla ridsportbutiken och Lyckås

Kommentarer
Postat av: Felicia

Snygga stövlar ;)

2009-11-07 @ 14:40:04
Postat av: Felicia

Snygga stövlar ;)

2009-11-07 @ 14:40:56
Postat av: Mathilda J

Skulle vara grymt skönt!

2009-11-07 @ 17:31:44
URL: http://theryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg