Dagens ridpass

Hej bloggen!

Nu har jag precis kommit hem från en ridtur. Red Trasan nu, för ikväll är det ju dressyträning med Doris! =)
Vi tog iaf en riktigt mysig tur i skogen barbacka o rejsade lite på fältet sen stannade vi i skogen o älsklingen fick käka massa gott gräs och vi stod o bara myste, jättemysigt! Det är ju våran 4årsdag idag! =D <3 Tänk att jag redan har haft henne i 4 år!? Tiden går verkligen fort men jag ångrar inte en enda dag sen jag köpte henne, dethär har varit mina bästa år i livet och många fler ska det bli.

Nej, nu ska jag lägga mig vid tvn och slappa lite innan mamma kmr hem med en stor godispåse och pizza till mig, oj vad bra jag laddar upp till en träning, haha! :P

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg