Dålig update

Hej läsare!

Har varit riktigt dålig uppdatering nu på sistone, men nu har jag äntligen lov så nu ska det uppdateras massor här! =)
Idag har jag ridit Doris, vi red ut en sväng på vägarna och körde mkt trav och galopp, hon var verkligen superfin! Hon är i riktig toppform nu och allt känns verkligen super med henne =D Sen när jag hade ridit henne friserade jag henne lite också.

Ska strax tillbaka till stallet och mocka och städa lite, ska ju flytta i december så måste röja bland alla grejer lite. Nu blev ni lite nyfikna va? Ni får veta allt om flytten sen när det är dags, det känns iaf som att det kmr bli super! =)

Nu ska jag få lite mat i magen sen ska  jag cykla till stallet igen, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg