Besöksrekord

Såg nyss på statistiken att jag hade besöksrekord igår, kul! Välkommen alla nya läsare och hoppas ni kommer tillbaka =)


Nu ska mamma pch jag till Helsingborg och till hepshop. Behöver dels ett nytt vintertäcke med hals till Trasan nu när hon är klippt. Ska även ha ett stalltäcke med hals också. Sen så ska jag tittat på ett par varmare ridskor, dem sa igår att nästa vecka kunde bli -20 grader här! Och mina fötter fryser bara det är -8 så hoppas jag hittar ett par ordentligare skor. Sen blir det ju säkert något annat smått och gott som det alltid blir ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv. Det är riktigt snyggt!



Vad kul med besöksrekord! Bra blogg!

2010-01-02 @ 14:35:43
URL: http://ryttarinnanmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg