Favorit hästbutiker

Tänkte tipsa om de butiker jag gillar, både webshoppar och vanliga. Även de jag skulle vilja besöka! =)

Stable Store
, Kristianstad; Stor butik, ca 600kvm. Har allt! Alla märken du kan tänka dig, trevlig personal och många bra erbjudanden. Finns både som webshop och butiken ligger som sagt i Kristianstad. Webshopen är dock ganska ny så finns inte så stort utbud ännu!

Sharpman, Mjölby; Väääldigt stor butik! Har professionel personal och superbra sadelutprovning. Har själv provat ut min dressyrsadel där, tror det var 06. Väldigt stort utbud på ridbyxor i alla prisklasser. Har dock ingen webshop, endast vanlig hemsida. Har även jakt/hund/katt sortiemnt i butiken.

Charlies Häst och Hund
, Vetlanda & Jönköping; Har endast varit inne i affären i Vetlanda, ganska liten men ändå ett bra utbud. Ingen webshop.

Ryttarstugan, Gävle; Inte varit i butiken, men de har en fin webshop med de flesta välkända märkena.

SEG Company, Boden ; Endast kollat webshopen. Bra utbud med lite mer utländska grejer som inte finns någon annanstans(?). Antares, Animo osv. Fin webshop, dock tycker jag den röda bakgrundsfärgen är lite jobbig!

Har många fler men dessa är favoriterna! Skulle även vilja kolla in;

Filippas ridsport i Falköping
Svensk ridsport i Kungsbacka
Skara Hästsport i Skara
Charlies Häst & Hund i Jönköping


Har ni varit inne i dessa butiker? Vad tycker ni om dem isf? =)


Kommentarer
Postat av: Julia

Läste din gästbloggning på Isas blogg :) Håller med dig till 100! Jättebra skrivet!

Har varit inne på Skara Häst Sport. Min älsklingsaffär! Mycket märkesaker och kan gå därinne i flera timmar :D

Har också vart inne på Filippas. Inte riktigt så bra som Skara men den duger.



Julia

2010-01-04 @ 01:14:54
URL: http://ponnnyliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg