Hepshop

Mamma och jag var ju som sagt iväg till Helsingborg equestrian &pet (hepshop) idag. Det var en riktigt superbutik måste jag säga! Hade massor, speciellt av favvomärket Kingsland. De fanns dem där lite mer udda KL grejerna som knappt säljs här i Sverige. Så tips för KL-galningen! ;)

Tänkte visa lite vad jag köpte, allting finns även i deras webshop att köpa! Komma dit? HÄR finns den!


Horseware Rhino Stable Plus Heavy


Treadstone Vinterfodrat Jodhpur med Stålhätta
Dock köpte jag bruna!

Köpte även ett par bruna läderchaps från equipage och ett pälsglans från TIB horse. Blev inget vintertäcke för det var ruskigt dyra täcken. Vem sjutton har råd med ett vintertäcke för 1700!? Inte jag iaf, men våra "billiga" täcken har hållt i flera år så det gör inte mig nåt :p

Skorna kan jag verkligen rekommendera alltså! Skönaste vinterskorna jag någonsin haft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg