Månadens märke; Sarm Hippique

Har skapat en ny kategor; månadens märke. Här tänker jag en gång varje månad lägga upp olika utrsutning från detta märket, skriva lite omdöme, vart man kan beställa osv. Hur låter det? =) Tar gärna emot förslag också på vilka märken jag kan skriva om!

Som ni ser på rubriken är första märket Sarm Hippique!












Dessa produkter finns att köpa HÄR!


Dessa stövlar finns HÄR!





Dessa finns
HÄR!

Sarm Hippique faller mig i smaken. Annorlunda och riktigt snygga designer. Gillar speciellt kavajen och de trefärgade ridbyxorna! Priserna är dock lite väl höga, men det är de på de mesta grejerna här i hästvärlden. Deras läderstövlar och ridskor har också fått mycket bra kritik från många!

Äger Du något från Sarm Hippique? Isf hur tycker Du kvalitén är?


Kommentarer
Postat av: N

Åh, va kavajen va snygg :D



Sv: Hihi, han tackar :)

Vad skulle du vilja läsa mer om i bloggen? :)

2010-01-02 @ 21:07:43
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Ronda.blogg.se- Just nu kan du vinna en helårsprenumeration på Equipage!

Det var faktiskt första gången jag hörde talas om det märket, ser ut som de har riktigt fina saker :) Speciellt de vita byxorna med text längst benet :P

2010-01-03 @ 00:23:51
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Emma

SV: Okej, ;(

Tackar! :)

2010-01-03 @ 12:40:04
URL: http://eemmapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg