Tävlingsplanering

Har suttit och kollat runt lite på tävlingsterminen och planerat lite tävlingar, iaf för Trasan. Doris brukar bli lite så där sistra mnuten, ser jag en tävling jag vill åka på så anmäler jag, men jag har just nu några stycken inplanerade redan.

Trasan, dressyr:

7/2 Dagstorporten LA:P1, FEI;s inledande Regional
6/3 Båstad LA:P1 Regional
7/3 Båstad FEI;s lagtävlan FEI;s mästerskaps Nationell (om vi har kvalat)
4-5/4 Hästhagen FEI;s lagtävlan FEI;s mästerskaps Nationell
10/4
Flyinge vet ej klasser ännu Regional (om jag ej startar i hästhagen)
1-2/5 Jönköping FEI;s lagtävlan FEI;s mästerskap Nationell
20/6 Sösdalaorten FEI;s lagtävlan FEI;s mästerskaps Nationell
2-4/7 Karlstad Tieto Enator Sun Summer Cup FEI;s mästerskaps + lagtävlan Nationell
18/7 Kågeröds FEI;s mästerskaps + lagtävlan Nationell
28-29/8 Dagstorp Svenskt ponnyderby Stora el. lilla rundan Nationell

Dessa är bara preliminära, kvalar jag inte nationellt så fortsätter vi på regionalt och kvalar vi så slänger jag säkert in någon regional/lokal istället för en nationell någonstans så hon får trappa ner och bara busa runt lite! Kommer eventuellt också starta någon hoppning om det går bra på träningar. Skulle även vilja tävla utomlands men än så länge finns det ingen men om det kommer och vi har möjlighet till det åker vi kanske! =)

Tar Doris planering i ett senare inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg