Ändrat

Fick mail idag från Innrider och schabraket var slut i lagret :( Så det var lite tråkigt. Men nu har jag beställt ett annat istället och de kommer nog måndag elr tisdag nästa vecka! Kunde ha fått de jag beställde från början, men då hade jag fått vänta i 6 veckor till och då har både lägret & meetinget vart så får beställa det när jag fårpengar igen :)



Detta beställde jag istället. Dem nya höstfärgerna för i år. =)
749,- hos Innrider

Lika bra att jag skriver det nu, lär säkert frågas annars. Scarpati schabraken kostar olika beroende på hur många passpoaler man vill ha. Mitt första har tre stycken och det kostade 799 hos Rytteriet (lite synd med tanke på att det är billigare på innrider..) Och även detta ovan har tre passpoaler. Tycker det är snyggast med tre st, det syns mycket tydligare då :D

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Du kikar väl in på min ridsportsblogg då och då va? :)

http://emblems.blogg.se/hast

2010-07-18 @ 13:44:53
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg