Horseware Ireland S/W collection '10

Nu har det kommit ut en prewiew på Horsewares hemsida på Höst/Vinter kollektionen.



Det har tyvärr inte kommit upp några produktbilder än, men du kan läsa om lite av Horsewares ambitioner.

Jag har två olika sorters Horseware täcken. Trasan har ett Rhino Stable Plus heavyär väldigt nöjd med kvalitén men det ända är att halsknäppena inte går runt Trasans hals! :o Har hon så maffig hals!? Och jag kan inte ta en storlek större, då täcket är väldigt stort i sig. Men mamma kan iaf länga ut remmarna så jag kan knäppa dom. =)


Här har Trasan täcket på sig, lite suddig bild dock.

Sen har både Doris och Trasan ett varsitt regntäcke, Amigo Original Turnout 600D lite. Detta finns det inga minus på, helt toppen!


Har ingen bild med dem på, men så här ser det ut.






Hade gärna haft ett varsitt vintertäcke med hals också till alla hästarna, men tyvärr ligger dem täckena strax över 1000-lappen. Och om alla fyra ska ha så blir det genast nästan 5000kr..


Vad tkr ni om Horseware? Har ni deras täcken?




Kommentarer
Postat av: patricia

har nästan alla mina täcken i horseware, superbra! har ett tunnare vintertäcke och ett lite tjockare med hals, dom andas ju så himla bra! sen har jag ett rött stalltäcke, ser ungefär ut som bilden, men det har en annan häst bitit sönder, så det är ju lagom kul så dyra som dom är :s den hästen bet även på ett av ute täckena men dom höll.. har ett randigt tjockare fleecetäcke också, supermysigt!

2011-03-16 @ 20:58:01
URL: http://patriciam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg