På min önske/inköpsslista

Detta ska inhandlas inom en snar framtid (om jag får bestämma då :p..)


Boxgardin från Exklusiv. Skulle verkligen vilja ha orange, men det verkar inte finnas. Konstigt, schabrak o täcken finns ju.. Får mejla dem och fråga! Vill inte ha det "vanliga" blå som typ alla har. =)



Exklusiv ländtäcke i bäver. Vet dock inte vilken färg, tips? Ska även brodera mitt namn då.



Veredus olympic skydd, i svarta dock. Ska bara köpa fram i både ponny och häststorlek.



Detta Treadstoneträns till Trasan i svart. Älskar Treadstone träns, kvalitén är super!


Det högra till Doris och vänstra till Trasan.

Okej känns som jag måste sluta nu, usch vad mycket fint man vill ha!! Nästa sommar då j*klar ska jag haffa ett ordentligt sommarjobb så ska det mesta inhandlas i Falsterbo (eller innan ;)..)

Visst finns det mycket utrustning att dreggla över?

Kommentarer
Postat av: nea

vad fint ländtäcket var!

2010-08-15 @ 20:12:54
URL: http://neakarlssons.blogg.se/
Postat av: viktoria

Hej!

Det vänstra silvriga pannbandet med dubbla band (ett som "hänger" har jag men har aldrig använt det och vet inte om jag ska ha kvar det, är i storlek full. Är du intresserad av att köpa det? :) Nypris 1 499kr men jag kan gå ner i pris, så säg vad du kan tänkas ge för det :)

Mvh Viktoria

2010-10-06 @ 10:35:26
URL: http://cassi.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg