Shoppat i Falsterbo!

Fyndat galet bra i falsterbo idag! Tack mamma <3 Utbudet var sjukt bra tycker jag, massa erbjudanden och nedsatta priser =)

Detta fick följa med hem;



Celeste Stein-strumpor - 79,- (ord. 179,-)
Cristina Sport tävlingskjorta - 299,- (ord. 1400,-!!)
Kingsland ridbyxor - 299,- (ord. 998,-)
Kingsland showsocks - 189,-

Sen köpte jag två par handskar för 49,-/styck & boots till Doris- =) Anna Scarpati schabraket köpte jag innan Falsterbo, fick det i förra veckan.

Vi ska nog dit på lördag igen, ska försöka hitta ett par likadana KL ridbyxor i vitt elr beige att tävla i + att jag ska köpa antingen ett Scarpati schabrak elr ett cristina sport som matchar skjortan =) Det blir förtidig födelsedagspresent! :p

Har ni varit på Falsterbo? Var ni nöjda med utbudet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg