Stallet

Pysslade lite i stallet förut och tog lite bilder! ;-)


En del av sadelkammaren


Mitt ena skåp i stallet. Här har jag benskydd, lindor, grimmor, paddar, handskar, sporar, bett samt diverse olika spraygrejer & linement.


Mitt andra skåp. Här har jag schabrak och de finare tävlingstäckena. Dock saknas en del på bilderna då de ligger i sadelskåpet.


Världens bästa











Jag älskar verkligen att fota, dock har jag bara superdåliga kameror :/ ska önska mig en systemkamera i julklapp,vet ni någon bra? :D

Kommentarer
Postat av: Nellie [foto]

Jag har en jag tycker jättemycket om. Nikon D3000, jättebra nybörjarkamera. (Alltså för systemkamera eller vad man ska säga) Om du vill se foton jag tagit, gå in på bloggen och kolla då :)

Men jag rekommenderar den verkligen!

2010-07-14 @ 00:39:10
URL: http://nneellliiee.blogg.se/
Postat av: Danai

vad fint ni har det! :D



Jag har Nikon D3000's storebror D5000 och jag tycker att den är kanon! ungefär samma prisklass på båda, om jag inte minns fel. Jag tkr att Nikons är mer användarvänliga än Canon, spec för oss "nybörjare" ;D

2010-07-14 @ 09:25:18
URL: http://doverholtdanai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg