Prao dag 1

började kl 9 och slutade redan kl 12, skönt! Har dock ridit mina hästar och pysslat i stallet därför har jag inte uppdaterat ännu..

När jag kom dit fick jag börja med att ta in Skrutten, en liten shettis och rykta honom ordentligt. Sedan fick jag gå ut en promenad med honom i ca. 20 min.


Skrutten, söt lr vad!?

Därefter fick jag borsta Dino, som Charlotte sedan skulle behandla. Sedan skulle jag borsta Hero som stod på Vitafloorgolvet (vibrationsgolv) och fy sjutton vad det vibreerade, haha! Sedan gick jag och Charlotte promenad i 40 min med Hero och hennes 3-åriga islandshäst.

Sedan fick jag sopa stallgången, fylla vatten i hagarna, ge lunchhö, ställa ut och in hästar på vitafloorgolvet mm.
Fick tyvärr bara bild på skrutten, ska försöka fixa på de andra med!

Hade jättekul idag, mycket lärorikt! Imorgon ska Charlotte iväg till kunder och behandla hästar så jag ska få följa med vilket ska bli väldigt kul! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg