Prao dag 2

Hemma från praoen för en stund sedan! Idag hade jag lite mer att göra så blev ca. 20min längre dag.

Fick börja med att sätta in Hero på vitafloorgolvet, medan jag gjorde iordning Skrutten. Idag fick jag köra honom! Åh, vad kul det var, har verkligen saknat det "/ Körde ju alltid med min första ponny Fabbe (tänkte göra ett inlägg om mina förra ponnyer ngn gång..).




Underbart väder idag, skitvarmt! =)

Efter jag hade kört Skrutten borstade jag av honom och tog sedan ut Hero från "vibben" och borstade honom. Sedan gick jag en 40min promenad med honom och sedan fick han gå ut i hagen igen. Medan Hero var ute fick Dino stå och vibba lite.


Hero på promenad

Sedan fixade jag vatten till alla hästarna, iom att Dino inte var klar på vibben än. Sedan när han var klar så borstade jag honom och gick en 20min promenad med honom och sedan fick han också gå in i hagen igen.

Sedan sköljde jag alla betten och hängde tillbaks alla grejer i sadelkammaren och sopade rent stallgången. Sedan slutade jag! =)


Dino på promenad

Nu ska jag slappa en stund, man blir jättetrött av att jobba i ett sträck hela tiden! haha :p Sen ska jag gå ut och rida mina fina älsklingar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg