Prao dag 3

Kom hem runt 20 i 1 från praoen. Idag var det en ganska slapp dag då jag skulle följa med Charlotte och behandla två hästar i Eket. Det var väldigt kul att se hur hon behandlar dem sen fick även jag testa lite massage och hon visade mig hur en bra, avslappnad muskel skulle kännas. 

När vi kom hem fick jag ställa in Dino på vibben, ta in Hero åt Charlotte som skulle tömköra honom och sedan fick jag gå en promenad med Skrutten och hennes hund Tina. Skrutten var jättebusig idag, travade och gjorde nacksving hela tiden, haha söt! =)

Sen har jag och mamma bestämt att både Doris och Trasan ska få åka varsin vecka till Charlotte och intensiv behandlas på vitafloorgolvet och av henne. Hon har berättat mycket bra om det, så jag tänkte ta och skriva ett inlägg om det senare!

Fotade tyvärr inte idag, pga av det tråkiga vädret..

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Åh taack =)

2010-03-17 @ 19:57:53
URL: http://lovicious.blogg.se/
Postat av: Emeliehoppman

sv: ja men precis, det är underbart!

Tack och detsamma med din häst :)

2010-03-18 @ 14:01:39
URL: http://meliehoppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg