Anna Scarpati

Hade som nyårslöfte med mamma att inte äta något lösgodis fram till skolavslutningen. Får bara äta en halv choklad på en helg sen har jag ätit frukt. :p

Och när jag då har klarat detta (vilket jag kommer göra, jag spyr på tanken av lösgodis blä! :s) så får jag pengar av mamma. Vet inte riktigt hur mycket än men det blir nog 1.500-2000 skulle jag tro :)

Så pratade med mammsen idag så jag får 800 i förskott så redan imorgon ska jag skicka efter ett Anna Scarpati schabrak! :D

Målade ihop färgprov på paint;


extremt slarvigt ritat ;)

Ska alltså ha marinblå, orange kantband, sen orange + silverglittrig + orange passpoal! =)

Texas kommer bli galet snygg i detta. Ska även köpa ett par orangea boots till fram när vi tävlar terräng, mums!

Vad tkr ni? Vill ni ha mer stilrent eller sticka ut lite med färgerna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg