Cristina sport

Är du sugen på att köpa ett Cristina sport schabrak + luva så borde du passa på!
Hos Pias Häst & Ridsport finns det nu på rea. Finns i färgerna brun/guld, marin/creme, grå/silver, creme/guld och svart.


Schabraket kostar nu 498 ,- istället för 698,-



huvan får du nu för 398,' istället för 498,-



Förresten vet jag en webshop som säljer kingsland för 30-70 % rabbaterade priser HELA TIDEN! Men om jag ska vara snäll och berätta vad sidan heter så får ni va lite snälla och slänga in massa tips i inlägget under på vad jag ska blogga om! 10 olika förslag och jag lovar att berätta hemsidan! ;)

Kommentarer
Postat av: malin

ooh, jag vill gärna veta vilken hemsida! :D

2010-05-08 @ 16:36:01
URL: http://malinsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg