Tävlingsresultat



LD; 0:a och CR rosett
LC; 8 fel


LD; Helt klockrent, finns inte så mkt att säga, det var bra flyt genom banan, texas hoppade super o hade lagom tempo. Fanns inget och klaga på!

LC; Banan var totaldränkt, spöregnade hela dagen igår så banorna var bara ren gyttja och det blev bara värre.. På framhoppningen stod han emot så jag vet inte vsd, man verkligen kände att hatade geggan. Så han hoppade krysset, resten stannade han på.. Jag blev jätte nervös o osäker men världesn bästa mamma sa bara; ta kryssrt, gå in på banan och låt han fixa det. Och jag samlade mig, tänkte på förra rundan och gick in. Och nu var han så jävla snäll! Dock ett stopp på tvåan, där var det som geggiast.. Sen hoppade han helt kanon precis som i första rundan. Sen sista hindret var från utgången så fick dålig anridning så typ rider vi rakt in i hindret men han hoppar ändå! Dock rev han. Men när vi gick i mål grina jag fan, med tanke på framhoppningen (grina redan där) så var jag överlycklig att vi ändå kom runt! Fleraflera stycken ramla av o vägra ut sig. Men mamma sa att man såg att Texas ställde upp för mig verkligen på banan, han är så underbar!!

Jag är superdupernöjd! Detta kan verkligen gå hela vägen :')



Hittils har tävlingarna börjat bra, rosett med hem från båda debuterna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg