Dagens ridpass

Red Trasan vid 3-tiden idag. Hon har tyvärr inga snösulor men jag kletade på lite hovtjära i sulorna och hon fick knappt styltor alls! Så det är ett riktigt bra tips istället för snösulor =)

Trasan var i alla fall supersuper fin! Skrittade först en bit på grusväg och sedan vände jag och travade lite och sedan cantrade jag lite grann också. Gjorde även lite skänkelvikningar, öppnor och mycket halter för att känna om hon var uppmärksam. Hon lyssnade verkligen jättebra och kändes super mjuk och rörlig.

Efter att jag ridit blev det massa mys och pyssel och till sist masserade jag henne med "Tallibanolja", utvärderingen på den kommer inom ett par dagar!

Dagens outfit slänger jag in också ;)


Träns; ihopplock
Sadel; Pessoa flatback pony (utvärdering på den finns här!)
Ländtäcke; Börjes
Schabrak; Nåt gammalt fult :p


Lindor; Eskadron
Bakbensskydd; Horse guard

Ursäkta röran i stallgången :p


Ridbyxor; Riders company
Strumpor; Kommer inte ihåg
Skor; Treadstone (nya, kommer utvärdering snart)

Sådär, tycker ni att jag ska fortsätta med outfitbilder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt här:

Trackback



Design by Linda Viberg